بازارهای مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مجتمع تجاری پروما مشهد

 

یکی از مراکز تجاری شهر مشهد، مجتمع تجاری پروما می‌باشد. این مجتمع در نزدیکی میدان جانباز مشهد واقع شده‌است. با توجه به جمعیت فراوان گردشگر و زائرانی که سالانه به مشهد تور مشهد 94 سفر می‌نمایند، مراکز تجاری مختلف در این شهر از رونق خوبی برخوردارند. 
در این مجتمع تجاری فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و... در طبقه همکف قرار دارد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که تور مشهد 94 به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و... می‌پردازند.

 

بازار گوهرشاد مشهد

 

 

بازار گوهرشاد مشهد در حاشیه بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهارراه ششصد دستگاه شهر مشهد واقع شده است. است . زمین این بازار جزء موقوفات گوهرشاد بوده و در سال ۱۳۶۸ش توسط اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی بنیان و سه سال بعد افتتاح گردید. زیر بنای این مرکز تجاری 2100 متر ، تور مشهد آذر 94 مساحت طبقه همکف 1445 متر و طبقه زیر همکف نیز 720 متر می باشد که از سالن های عریضی تشکیل شده است. بازار گوهرشاد با وجود سالن‌های عریض دارای 84 مغازه در طبقات است که در آن‌ها لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، تور مشهد تعطیلات پاییز 94لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات و… عرضه می‌شود. از جمله تسهیلات این مجتمع باید به نمازخانه‌، عابر بانک، آبخوری و سرویس بهداشتی اشاره نمود. مسافران تور مشهد از این مرکز خرید دیدن می کنند .

 

 

 

بازار گوهرشاد مشهد

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی